12 de nov. 2010

Xerrada amb Roberto Innocenti!



L´il·lustardor Roberto Innocenti
vindrà a la Biblioteca Xavier Benguerel 
el proper dilluns 15 de novembre
a les 19hores.
Bercelona
C/ Avinguda del Bogatell, 17
metro: L1 ( marina) o L4 ( Bogatell, Ciutadella )

Pels amants de l´ àlbum il·lustrat!

*L´autor, a més, dialogarà amb l´il·lustrador català Ignasi Blanch.


És veritablement difícil saber el que hi ha dins d´un mateix,
més difícil encara és escriure-ho, però
encara ho és més dibuixar-ho.

Roberto Innocenti

6 comentaris:

  1. Ooo! M'encantaria anar-hi!! A veure si em puc escapar.

    ResponElimina
  2. Tenim club de lectura infantil i no podré anar-hi! Si hi vas, ja ens faràs la crònica!

    ResponElimina
  3. The illustrations are amazing and wonderful,I love his Art.
    Have a nice time dear Stella

    ResponElimina
  4. Carai quin mega luxe...allà estaré.

    Gràcies Stel.leta :)

    ResponElimina
  5. Jo també hi seré, espero que hi capiguem tots!

    ResponElimina
  6. Stel·la has anat a la conferència? Quina ràbia se m'ha oblidat i ara me n'acabo d'enrecordar! Tinc el cap a no sé on... Com ha anat?

    ResponElimina