10 de març 2012

***joana santamans*** ( primera part )



 amb tots vostès...


primera part

Joana que prèn
el cafè i...
cap als boscos!
perduda
i trobada
amb un altre cafè
asseguda en una cadira,
vora la mar.



Respira i escampa
bocins de frescor,
la natura
dibuixada.

Encuriosida, però,
hi ha moments que agafa les fustes
i sobre elles hi deixa anar
els grafits,
les tintes,
els acrílics,
retoladors.
I una criatura esdevé al voltant de...

Les meves CAPSETES


I de sobte,  apareix dançant
el pop,



 

i pel camí,  
sense pressa
la tortuga








salta saltarina,
la granota




i un rodanxó
cantaire
 pit-roig!





La vaca que et mira fixament i
em remuga expressament
... muuuu ....





salvatges
com el llop.




l´ esperada,
papallona


i per a tu,
que t´ agrada el  
mussol.



De dins d´una capseta,
una història,
que s´escapen!


                                                                          El jardí.


2 comentaris:

  1. Ostres!quines curiositats porta la vida...Resulta que venc del blog "La meva maleta" i m'ha cridat l'atenció la teva entrada i veig que ets l'autora de la fantàstica cafetera, de la capsa del mussoool...!!Vaig anar l'altre dia justament a l'exposició de Carles Riart on tb hi tenies dissenys. Me va encantar!enhorabona, sens dubte em feré seguidora teva:)

    ResponElimina
  2. Acabo de veure que fas una recopil·lació de diferents artistes, de totes maneres celebro haver trobat aquest blog, és interessantissim i una bona manera de conèixer el treball dels altres!!:)

    ResponElimina